Facebook actie voor Blauwe Vlag Nederland.

vrijdag 04 maart 2016 12:23

Tijdens de Blauwe Vlag jachthavenbeheerders bijeenkomst in Marina Muiderzand is besloten om een actie te starten om het aantal volgers van de Blauwe Vlag Nederland facebook pagina te verhogen.

Sociale media spelen een steeds grotere rol in marketing en promotie. Zo ook voor de doelstelling van Blauwe Vlag Nederland de herkenning en erkenning van consumenten van de Blauwe Vlag te verhogen. Daartoe zal het secretariaat van Blauwe Vlag Nederland vanaf 2016 nieuwsbrieven naar consumenten sturen en actief aan de slag gaan met facebook.

Om het aantal volgers te verhogen is een prijs in het vooruitzicht gesteld. De 500e like ontvangt een I-pad! Deze beloning is door Blue Water App ter beschikking gesteld. Blauwe Vlag Nederland is Chris Drenth van Blue Water App zeer erkentelijk. Mede namens alle Blauwe Vlag jachthavens in Nederland.

De managers en havenmeesters kwamen op 3 maart jl. bijeen voor de jaarlijkse Blauwe Vlag jachthavenbeheerdersdag. Deze vond dit jaar plaats op Marina Muiderzand. Naast de ontwikkelingen van Blauwe Vlag internationaal stonden een aantal duurzaamheidsthema's op de agenda. Zoals de circulaire (bedrijfs)kleding van WearEver en het plan van Marina Muiderzand, gemeente Almere en andere partners om van onderwaterplanten papier te maken. Lisan Kox van Marina Muiderzand was een uitstekend gastvrouw. Zij gaf een toelichting op het onderwaterplanten project en over de samenwerking van de jachthaven met de Plastic Soup Foundation. Afsluitend leidde Lisan samen met haar collega havenmeesters van de Den Daas Groep de Blauwe Vlag collega's rond op Marina Muiderzand.

« Terug

Reacties op 'Facebook actie voor Blauwe Vlag Nederland.'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.